Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2009 19:12 - 31. Мартеници и приятелство
Автор: daydreams Категория: Лични дневници   
Прочетен: 574 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.03.2009 19:16


image

Честита Баба Марта /с малко закъснение/! Дано ви донесе здраве и щастие! И аз се надявам на същото. 

Като за начало мога да ви се похваля, че съм горда собственичка на цели 11 мартенички! Между тях се отличават една със звездички /от моето Йо/, 3 с цветенца /мой стил :D/, една неочаквана от приятел и една собственоръчно изплетена. Открих, че е изключително мило сам да направиш на някого мартеничка ^^ Иначе и другите са хубави и днес се бях накичила като мартенско коледно дърво. 

Днешният ден беше малко по-усмихнат понеже най-накрая успах да се видя спокойно с най-добрата ми приятелка. Вярно, че само за половин час, но определено и двете имахме спешна нужда. Или поне аз със сигурност. Почнала съм да се отдалечавам от хората, а това никак не е хубаво. Като знам колко прекрасни моменти сме имали и ще имаме с Йо, трябва сериозно да се стегна. Пък и не знам дали съм го споменавала, но тя е невероятен човек.


Друга новина - решение номер 2 е изпълнено. На 1 март ходих на една прекрасна пролетна разходка по омекналия сняг в компанията на добра приятелка и смях. Отрази ми се добре, а и поснимах хубаво - както нея, така и града отвисоко. Намират се и някои снимки, на които правя неуспешно опити да се потъркалям по баира или да пия вода от пресъхнала чешмичка.

Вече си имам и нова прическа. Какво занете вие! И нова усмивка си имам. Обаче още си чакам "Да"-то за бала. Стискайте палци! Имам и свежа идея да си направя "Пътешественик" - нещо като тетрадка, пълна с пътни разсъждения, билети, снимки, спомени от местата, които ще посетя и хората, които ще срещна! А те ще са много и страхотни! И местата, и хората. 

И последно - няма как да не спомена, че всеки ден гледам по няколко прекрасни сцени от "Здрач", тъй като нямам време за целия филм, но и това ми въздейства добре.

Решение 3 : Малко спорт всеки ден! И йога! За разтоварване на нервите.




Тагове:   мартеници,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: daydreams
Категория: Лични дневници
Прочетен: 139355
Постинги: 106
Коментари: 103
Гласове: 427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930