Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2009 17:24 - 44. Март - равносметка
Автор: daydreams Категория: Лични дневници   
Прочетен: 636 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Месец март. Не се повтори миналогодишното скиталчество, но какво пък. Най-хубавото тепърва предстои. Усещам гоJ И все пак месецът ми беше интересен, макар и противоречив.

 image

Първото забележимо събитие определено беше откриването на „Здрач”. Първо филма, после и книгата. Определено направиха повечето ми дни по-хубави от обичайното. Чакам с нетърпение следващия филм, за да прочета след това и втората книга.

 

Второто нещо, което трябва да отбележа, е приятелите. Много ме радваха този месец. Върнах се back to normal, а много бях изтрещяла. Е , имах и няколко емоционални дупки, но определено след най-лошото започва да идва добро. И пак повечето благодарение на приятелите. Вярно е, че са най-важното нещо в живота! Много ги обичам и ценя!

 

Полузлопулуката също ми подейства много отрезвяващо. И ме поразтърси, та започнах да се съвземам.

 

Нямам как да не отбележа несъстоялия се излет, за който бях забравила. Срамота. Веднага записвам в тефнерчето и само да се оправи времетооо! И виждам, преглеждайки старите си постове, че даже съм си позволявала да скучая! Не, това е недопустимо. Пилеенето на време в скучаене е безвъзвратна загуба на щастливи мигове.Ще му върна тъпкано на това отнето време и ще имам много хубави изживявания като в последните дни!

 

Като цяло равносметката е доста хаотична, защото я пиша от време на време, докато чета книжка и се наслаждавам на кафе и бисквитки. Та за март – противоречив, не винаги отговарящ на желанията ми, понякога много хаплив, но и понякога изненадващо свеж и интересен. То това си е в природата на месеца, майJ И все пак – може и по-добре, като миналогодишния.

 

Както и да е... Април – идвааам! А още никого не съм излъгала. Тцтц. Сега ще изхитрея с нещо. Лилава усмивка!



Тагове:   март,   планове,   усмивки,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: daydreams
Категория: Лични дневници
Прочетен: 139356
Постинги: 106
Коментари: 103
Гласове: 427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930